środa, 5 kwietnia 2017

DAILY ROUTINES - Free Printables (and tools)

Dziś krótko, zwięźle i na temat. Mam bystrą grupę trzecioklasistów i stwierdziłam, że materiał z ćwiczeń i podręcznika mi nie wystarczy. A właściwie im :) Szybko rozwiązują zadania, problemy, szybko chłoną wiedzę. Dlatego do tematu "MY DAY" postanowiłam przygotować dodatkowe materiały. Oczywiście możecie wykorzystać je również w innych grupach wiekowych :)

Przyznam się Wam, że ostatnio gustuję w rebusach. Są bardzo rozwijające! To nie tylko zabawa, ale też nabywanie umiejętności czytania, pisania, analizy i syntezy wzrokowej, wzbogacają słownictwo, aktywują myślenie.

Do tematu przydadzą się też REBUSY Z DNIAMI TYGODNIA :)



Jakie wyszły Wam hasła? :)

Oczywiście takie rebusy możecie stworzyć też sami! Rebusy, które przygotowałam to wynik "współpracy" z myRebus. Zajrzyjcie koniecznie na tą stronkę!

Nie może się też obyć bez ćwiczenia "WORD SNAKE". W mojej karcie ukryłam hasło, do którego później dzieci będą tworzyły krzyżówkę. Jakie to hasło? ;)


Takiego węża też możecie stworzyć sami! Wystarczy wejść na VISUAL POETRY, wpisać swój tekst (ze spacjami lub bez - ja piszę bez, a dzieci muszą trochę główkować). Następnie przeciągacie kursor po wolnym polu - to proste! Zobaczcie! :)


Materiały pobierzecie stąd:


Jak podobają się Wam takie pomysły? Może chcecie więcej gotowych rebusów?
Jeśli tak, dajcie znać! ;)





4 komentarze:

  1. Nie znałam tych stronek - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! już tworze węze wyrazowe do każdego prawie zagadnienia. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog. Cieszę się, że tu trafiłam.

    OdpowiedzUsuń